środa, 27 marca 2013

!Wyniki konkursów!

A więc tak, z jednej strony jest mi smutno, że tylko jedna osoba się zgłosiła, ale z drugiej cieszę się, że chociaż jedna się zgłosiła :)

W konkursie udział wzięła OLA SKOCZYLAS, a oto jej wyniki:
Odp na pytania:
-Nazwa trzeciego tomu Pamiętników Wampirów to... 
Dusze cieni

-Czyją dziewczyną jest Nina Dobrev?
 Jest dziewczyna Iana Somerhaldera

 -Inny serial fantasy Kevina Wiliamsona?
 Glory Days

Opowiadanie:



Kochany Pamiętniku
Stało się coś dziwnego. Nigdy byś nie uwierzył, ale jestem wampirem, tak wampirem. Sama w to do końca nie wierzę, ale to prawda. Zapewne chcesz wiedzieć jak to się stało? A więc: kilka dni temu byłam z Wiktorią w kinie. Było świetnie, film był prześmieszny, jak każda komedia zresztą. Seans skończył się o 23.30. Wyszłyśmy z kina i poszłyśmy do domu. Wracałyśmy przez park, robiłyśmy przy tym dużo hałasu. Wiktorii coś odbiło, zaczęła mnie gonić, kiedy usłyszałam, że nic nie mówi, nie krzyczy, a ni nie biegnie odwróciłam się w jej stronę. Tylko jej tam nie było.  Pomyślałam, że chce mi zrobić żart i się schowała. Zaczęłam ja szukać no i znalazłam. Leżała w krzakach, jej gardło było całe rozszarpane. Pomyślałam, że to wampir jej zrobił, ale przecież one nie istnieją, myliłam się jednak. Chciałam zadzwonić po policję, tylko ktoś wyrwał mi telefon z ręki. Stał tam, po jego brodzie spływała krew mojej przyjaciółki, cały czas był głodny. Zaczęłam uciekać, ale on był szybszy, przecież był wampirem, przycisnął mnie do drzew i wbił swoje kły w moją tętnice. Zaczęłam krzyczeć z nadzieją, że ktoś mnie usłyszy, dzięki Bogu tak się stało. Ktoś odepchnął ode mnie wampira. Upadłam na ziemię, byłam bardzo słaba i zmęczona, pomału traciłam przytomność. Po chwili mój wybawiciel podszedł do mnie, tylko że on też okazał się krwiopijcą. Myślałam, że mnie dobije, ale było inaczej. Dał mi swojej krwi, a na palec włożył jakiś dziwny pierścień, później umarłam.
Obudziłam się w jakimś lesie, pierwszą rzeczą jaka poczułam to głód, potężny głód. Moje kły się wydłużyły, a żyły pod oczami zrobiły się większe. Czułam, że niedaleko jest człowiek, nie chciałam go zabijać, ale ta jedna rzecz przeważała nad wszystkim. Podniosłam się z ziemi i pobiegłam w stronę bijącego serca. Wbiłam się w jego bladą szyję. To co wtedy poczułam, przeważało nad wszystkim. Jego krew była jak miód słodka i pyszna. Z chęcią słuchałam jak jego serce przestaje bić. Po chwili człowiek był pusty, a ja uświadomiłam sobie, że zabiłam niewinne życie. Załamałam się, zabiłam człowieka. Ukryłam ciało i pobiegłam w las. Znalazłam plusy bycia wampirzycą. Po pierwsze: super szybkość i siła. Cały czas miałam wrażenie, że mogę przenosić góry. Po drugie: wszystko widziałam i słyszałam lepiej, czułam wyraźniej i po trzecie: słyszałam bicie serc wszystkich zwierząt w lesie.  To było magiczne.
Dobiegłam do ulicy. Nie była ona tłoczna, co chwila przejeżdżał jeden samochód. Cały czas czułam głód. Zaczaiłam się, kiedy jechała pierwsza ofiara, wpadłam na nią, zabiłam kolejne dwie osoby. Samochód sobie zatrzymałam i pojechałam do innego miasta. Nikt nie mógł wiedzieć, że żyję. Zatrzymałam się we Wrocławiu. Znalazłam kolejny plus wampiryzmu, mogę zauroczyć ludzi, ale są też minusy, nie mogę wejść do czyjegoś mieszkania bez pozwolenia i pale się na słońcu. Raz zdjęłam ten dziwny pierścień i tego pożałowałam. Żywię się krwią z woreczków, ale czasami pozwalam sobie na jakiegoś człowieka. Teraz zabijanie mnie nie przeraża. Mieszkam z jakimiś ludźmi, zauroczyłam ich. Nie długo się stąd wyniosę. Zacznę zwiedzać świat, mam na to całą wieczność.

Twoja nowa Ola

+++++++++++++++++++++
 

Nieźle się spisałaś moja droga ! ! Brawo ! !






Pozdrawiam i ściskam mocno <3 ;*

PS zapraszam serdecznie na jej blogi:
KLIK
KLIK
KLIK

No to do napisania ;*

7 komentarzy:

  1. oh i ah. Doszłam do wniosku, że to opowiadanie jest bezsensu. Teraz inaczej bym jej napisała.
    No, ale mówi się trudno.
    Pozdrawiam:*

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo chciałabym wziąć udział w konkursie, ale niestety nie mam czasu :( Jestem taka zabiegana.. ;( Wybacz...

    OdpowiedzUsuń
  3. co tak króko? :( dodawaj dłuższe żeby więcej się działo! ;D poza tym super ;*

    OdpowiedzUsuń
  4. Chciałam przeprosić że nie wzięłam udziału w konkursie. Miałam wziąć ale nauka, potem komputer się zepsuł... Bardzo przepraszam. :( Mam nadzieje że na inne konkursy się załapię :) Pozdrawiam!

    http://zycie-oczami-wampira.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Zapraszam Cię na nowy rozdział na http://love-that-consumes-you.blogspot.com/ :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Hej!
    U mnie jest ogłoszenie wyników!

    OdpowiedzUsuń