piątek, 2 sierpnia 2013

XV. Sztylet.

Hej !
Trochę minęło czasu od ostatniego rozdziału... Jestem na siebie zła, że tak zaniedbałam tego bloga.
No nic teraz wróciłam ! :) Mam nadzieję, że też się cieszycie...
Rozdział w sumie nie jest jakiś hiper super, ale ujdzie.
Jak się uda to może dostanę nowy szablon :D Lubię zmiany xD
Ładnie proszę o KOMENTARZE ;D
Pozdrawiam ;***
~~~~~~~~~~~~~~



            Biegłam przez gęste zarośla przedzierając się przez nie i pokonując mur. Cieszyłam się, że znowu zobaczę Drake’a. Jego szare oczy, uśmiech, obliczę. Cieszyłam się na myśl o usłyszeniu jego głosu, który wypowiada moje imię z nutą zaskoczenia. To jest zakazane, wiec może dla tego jest jeszcze bardziej kuszące i cenne?
Uczucia panujące we mnie, przez ostatni czas, zmieniają się co chwila. Byłam załamana, nieszczęśliwa, pełna nadziei, smutna… A teraz? Cieszyłam się na szansę spotkania go mimo iż wcale nie musiało nam to pomóc. Wręcz przeciwnie. Jeśli sztylet się nie znajdzie to rozdrapię zasychającą ranę.
            Wybiegłam z lasu stając na poboczu drogi. Nie zastanawiając się dłużej wbiegłam przed nadjeżdżający samochód, który zatrzymał się z piskiem opon.
-Dziewczyno życie ci nie miłe?!
-Jedzie pan do miasta?
-Owszem.
-Mogę się zabrać z panem?
-Wsiadaj.- Starałam się uniknąć kontaktu wzrokowego by go nie przestraszyć. Jazda samochodem na pewno była bardziej rozsądnym wyjściem niż nienaturalnie szybki bieg po jednej z głównych ulic. Po około dziesięciu minutach dojechaliśmy do miasta. Grzecznie podziękowałam za transport i szybkim marszem zmierzyłam do domu Drake’a. Starałam odtworzyć trasę, choć ostatnio niezbyt się jej przyglądałam, na szczęście instynkt mnie nie zawiódł.
            Dotarłam pod jego drzwi i z małym wahaniem zapukałam w nie. Po chwili otworzył mi je on we własnej osobie. Moje serce lekko przyśpieszyło swoje bicie.
-Lou?- Wyszeptał ledwo słyszalnym, zaskoczonym głosem. Położył swoją dłoń na moim karku i przyciągnął mnie do swoich ust zatrzaskując nogą drzwi. Bez mojej woli po moich policzkach poleciały słone łzy. Oderwaliśmy się od siebie łapczywie zaczerpując powietrza oraz dysząc.- Jesteś tu?
-Jestem tu.- Otarł wilgoć z mojej twarzy po czym przytulił.
-Ciągle o tobie myślałem.
-Ja o tobie też.
-Dlaczego tu jesteś?- Spojrzałam mu w oczy. Zdałam sobie sprawę, że zaraz zaproponuję mu przemianę w inną istotę. Co jeśli on nie będzie chciał? Jeśli nie spróbuję to nigdy się nie dowiem.
-Istnieje szansa na to żebyśmy byli razem.- Na jego twarzy pojawił się szeroki uśmiech. Moja twarz przybrała wyraz zwątpienia.- Istnieje stary rytuał dzięki któremu mogę przemienić cię w kotołaka.- Jego oczy wyszły prawie z orbit.
-Nie mówisz poważnie?- Wychrypiał.
-Całkowicie. Zaryzykowałbyś? Dla mnie? Dla nas?- Jego głowa wykonała powolny ruch w górę i w dół.- Potrzebny nam jest sztylet. Bardzo stary sztylet, który miał być ukryty w jaskini na terenie naszego terytorium, ale nie było go tam. Dzięki… bogom dowiedziałam się, że ty możesz wiedzieć coś na ten temat.- Drake zamyślił się na chwilę i podrapał po brodzie.
-Chyba wiem o jaki sztylet może chodzić. Jeszcze nie dawno pracowałem dla tych co cię porwali. Prowadziliśmy kiedyś coś w rodzaju wykopalisk w tamtych lasach. Znaleźliśmy właśnie sztylet. Został uznany za jakiś artefakt związany z waszym gatunkiem.
-Gdzie on teraz jest?
-W centrali.
-Mógłbyś skontaktować się z Catheriną. Ona na pewno nam pomoże. Mogła by go wykraść i oddać nam.
-Zobaczę co da się zrobić.- Oparłam się o ścianę, a Drake gorączkowo zaczął wystukiwać numer w telefonie. Mężczyzna zaczął nerwowo krążyć po domu tłumacząc całą sytuację kobiecie po drugiej stronie słuchawki. Słyszałam wahanie w jej głosie, ale po dłuższej namowie uległ i zgodziła się pomóc. Drake po chwili z ulgą odłożył telefon na stół i podszedł do mnie ponownie zagarniając w swoje ramiona.
-Za godzinę mam podjechać pod szkołę. Jeśli jej nie będzie to znaczy, że ją złapali.
-Uda się. Musi.- Wyszeptałam mu do ucha.
            Oczekując na odpowiednią godzinę wpatrywałam się w  zegar, w którym wydawało się, że wskazówki złośliwie zwolniły.
Drake nie chciał zabrać mnie na spotkanie z Catheriną tłumacząc, że to zbyt niebezpieczne. Nie czekając na jego zgodę zapakowałam się do jego samochodu. Mój partner z rezygnacją odpalił silnik i zawiózł nas pod szkołę.
Zaparkował z boku by nie rzucać się zanadto w oczy. O wyznaczonej godzinie dołączył do naszej dwójki, drugi samochód. Wysiadła z niego moja była opiekunka. Razem z Drake’m wysiedliśmy i stanęliśmy przed nią.
Coś było nie tak. Po jej policzkach ściekały łzy, oczy miała czerwone i napuchnięte od płaczu.
-Co się dzieje?
-Wybaczcie mi, ale złapali mnie. To pułapka.- Jej ciałem wstrząsnął głośny szloch.- Mam to co chcieliście, ale to już bez znaczenia.- Wcisnęła w moje ręce sztylet owinięty w jakąś szmatę. Minutę później przed nami jak i za nami podjechały dwa czarne auta. Wysiadło z nich po czterech uzbrojonych mężczyzn i Michael. Kolana ugięły się pode mną. Uwiesiłam się na ramieniu Drake’a by nie upaść. To nie mogło skończyć się w ten sposób.
-A więc tu jest moja zguba!- Zaświergotał radośnie Michael, klaszcząc w dłonie. Gdy tylko usłyszałam jego paskudny głos, w moje żyły napłynęła nowa siła. Warknęłam na niego.- Wiadomo, że nie uda wam się uciec, więc poddajcie się bez niepotrzebnej przemocy.
-Po moim trupie!- Jego osoba wzbierała we mnie mdłości. Gardziłam nim i jedyne czego pragnęłam to rozszarpać go na małe kawałeczki.
-Miłość jest taka naiwna. Brać ich.- Drake zasłonił mnie i Catherinę własnym ciałem. Nie miałam zamiaru się chować, ani dłużej uciekać. Złość zagotowała się we mnie. Moje ciało zaczęły przeszywać silne dreszcze. Nie chciałam tego, ale to działo się bez mojej inicjatywy. Nie panowałam nad własnym ciałem. Upadłam na kolana. Przeciągnęłam dłonie po ziemi zostawiając w niej ślady po pazurach. Kości zaczęły się przesuwać, a mięśnie rwać. Przemieniałam się, a po chwili byłam już zwierzęciem. Oczy Michaela patrzyły na mnie z fascynacją, a jego sługusów ze strachem. Wyminęłam moją ludzką ‘’rodzinę” i stanęłam naprzeciw naszego oprawcy. Czułam, że sierść na moim karku jeży się. Skoczyłam na niego powalając na podłożę. Obdarowałam go przeciągłym ryknięciem i z całą siłą uderzyłam go łapą w twarz zostawiając na niej głębokie ślady pazurów.
Michael zaczął wierzgać i krzyczeć. Przytknął rękę do twarzy by zatamować krwawienie.
-Zabierzcie ją ode mnie!- Wrzeszczał, ale nikt nie odważył się zbliżyć. Poleciały strzały w asfalt powodując głośny huk. Jedna kula otarła się o mnie pozostawiając niewidoczny ślad. Okazałam im kły, a oni w pośpiechu zgarnęli Michaela i odjechali.
Byliśmy bezpieczni.

14 komentarzy:

  1. Nawet nie wiesz jak tęskniłam ;D
    Nie mogłam się doczekać nn :D
    W prawdzie usunęłam bloga,
    ale mogę ci wyznać w sekrecie,
    że z osób które czytałam,
    tylko ciebie sobie zostawiłam.
    Za bardzo lubię ten blog i Lou.
    Nie mogłam z tym blogiem zerwać więzi, bo...
    bo nie mogłam.
    Bardzo się cieszę, że zostałam, a teraz mój komentarz:
    Drake się zgodził! Weee
    jest jakaś szansa,
    mam nadzieję, że ten sztylet pomoże.
    Ciekawi mnie co Catheriną teraz zrobi,
    bo do centrali nie wróci ze względu na zdradę.
    Zostanie z Lou i Drake?
    Czy rytuał się uda?
    Czy rodzice Lou zaakceptują jej wybranka?
    Co zrobi (były) narzeczony Lou, gdy zobaczy ją z innym ??
    Czekam na nn
    Do napisania
    Kisielek ;D

    OdpowiedzUsuń
  2. Jejku, doczekałam się rozdziału :D
    Uwielbiam ten blog, zwłaszcza pomysł na fabułę jaki wymyśliłaś.
    Robi się coraz ciekawiej, wiedzę. Ciekawe co z tym sztyletem. Zastanawiam się też czy rodzina dopuści do ewentualnego małżeństwa Drake i Lou. Jejku, już nie mogę się doczekać co będzie dalej. Czekam z niecierpliwością na kolejną notkę :)
    Pozdrawiam ;*
    Katrin

    OdpowiedzUsuń
  3. Nareszcie ! Ile można było czekać ?!
    Ale do rzeczy : w sumie to coś tak czułam że Drake się zgodzi w końcu ją kocha i w ogóle... Ale ciekawe jak zareagują rodzice Lou na niego. No i na czym polega ten rytuał ? Znaczy tak wiem przemiana i takie tam ale po cholerę tam ten sztylet ?! Jakoś nie widzi mi się czytanie o cierpieniu... Ale fajnie byłoby 'zobaczyć' Drake'a jako kotołaka :D
    Uwielbiam akcje z wściekłą Lou xD - wszystko dla dobra bliskich.
    A tak btw to mam nadzieję że następny rozdział pojawi się szybciej niż ten.
    Pozdrawiam życzę duużo weny i zapraszam do siebie :
    http://historiadamaris152.blogspot.com/
    http://cornersee.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Cieszymy, cieszymy! :3
    Choć w czasie Twojej nieobecności udało mi się przeczytać pozostałe rozdziały...
    Już się nie mogę doczekać nowego szablonu. :3
    No, a teraz o rozdziale.
    Boże, rytuał kojarzy mi się z bólem, krwią i innym ohydztwami. Niemniej chętnie dowiem się na czym polega. ;)
    Rozdział świetny, tylko krótki. :c Poczytałabym więcej. :)
    Weny!

    OdpowiedzUsuń
  5. hejka!
    Narezcie! juz myślałam, że się nie doczekam. Ze wszystkich blogów, które piszesz ten najbardziej przypadł mi do gustu. Nie wiem dlaczego. Może dla tego, że ma tak oryginalna fabułę.
    Widzę, że robi się coraz ciekawiej. Ciekawe jak będzie przebirgał ten rytułał? Juz nie mogę doczekać się NN.
    teraz chciałabym zaprosić Cię na bloga. Nie jest to opowiadanie. Będę tam zamieszczać wszysto o mi się podoba. taki trochę mini pamiętnik.
    http://nie-wolno-igrac-z-ogniem.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Rozdział niesamowity :))

    Renesmee535 :**

    OdpowiedzUsuń
  7. Hej ;) Przepraszam, że ostatnio nie poinformowałam o nowej notce ;) Jakoś tak zapomniałam o tobie ;P A więc teraz informuję, ze po niespełna miesiącu nowa notka u mnie na www.ewajula.blogspot.com ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. No ładnie ;D Dziewczyna broni chłopaka - coś niesamowitego ;D

    OdpowiedzUsuń
  9. Ale ci tutaj spamuję ładnie xd to ja dawna Farnojuloholiczka z bloga (o dawnej nazwie) www.ewajula.blogspot.com ;p Informuję, ze został zmieniony adres mojego bloga na: www.gram-nadziei.blogspot.com ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. mrrrrr :D początek.. ahh.. brak mi słów
    prawdziwa miłość, która przetrwa wszystko :)
    Końcówka też świetna! Lou zachowała się jak prawdziwy facet z jajami broniąc swojej drugiej połówki :)
    informuj mnie o nowych notkach
    i zachęcam do czytania moich wypocin ;p

    swiadomosc-po-zmierzchu.blogspot.com
    diabel-w-lustrze.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Hej ;) To znowu ja. Informuję o nowej notce: www.gram-nadziei.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Hej :)
    Zapraszam na rozdział 4 na magiczna-narnia.blogspot.com
    Pozdrawiam Katrin ;*

    OdpowiedzUsuń
  13. Serdecznie zapraszam na nn u mnie all-is-well-that-ends-well-vittoria.blogspot.com

    Pozdrawiam ;) ~Vittoria

    OdpowiedzUsuń
  14. Witaj!

    Trafiliśmy tu przypadkiem ale od razu nam się spodobał Twój styl pisania. Masz dryg. W związku z tym chcemy Ci zaproponować współpracę:

    http://imageshack.us/photo/my-images/826/ofjo.jpg/

    Pozdrawiamy!
    Ekipa Bamagi

    OdpowiedzUsuń